Марула


Си идам така накај дома од факултет и излегвам од продавница со кеси со сок, кисела вода и леб и ми приоѓа еден тип со чаша алкохол и цигара во рака и ми вика:
– Дечко, дали знаеш дека марулата е штетна за здравјето?
-Знаеш, цел живот чекав некој со цигара и алкохол во рака да ми кажува колку марулата е штетна.
– Озбилно ти викам, штетна е.
-Да де..
Се насмеавме и двајцата и продолжи да ми кажува:
– Пошо ми изгледаш ко фин дечко ке ти кажам една тајна како да напрајш марулата да не е штетна.
– Е ај кажи де.
– Со ракија. Знаеш, ракијата е алкохол и ако пиеш ракија дури јадиш марула, немаш гајле пошо алкохолот те дезинфицира од внатре и го уништува тоа штетното во марулата.
– Од кај го знајш ова?
– Не го зборвам јас ова така. Ова научници од Неготино го имаат потврдено. Викаат: марула само со ракија, никако поинаку..
-Ова не сум го знаел. Фала за информацијата.
-ништо, нема проблем.
– Ај ке се видиме друг пат..

Ете човек учи додека е жив..

Leave a Reply

