Ќе ме снема, кога тогаш…


– јас сум тука секогаш за тебе.
– знам.
– не го заслужуваш тоа.
– и тоа знам.
-И сега?
– не знам.
– што ке правиме?
– пак не знам. Не знам каде сум и што правам.
– зошто?
– сакам ама не можам да ти признаам. 
– нема потреба.
Знаеш, не заслужи да те сакам. Не заслужи ништо од тоа што го доби од мене. Не заслужив ништо од тоа што го добив од тебе. Заслужив повеќе ама јбг, таков е животот. Сите ние машките сме ѓубриња и заслужуваме нели? Да, знам шо ке кажиш. Продолжи да молчиш…
Ваљда и јас сум го заслужил тоа што го добивам од тебе. Некогаш и во некој претходен живот мора да сум напрајл некоја голема глупост.
– не си ти крив.
– јас сум крив. Наивен сум и ти тоа го користиш. Ако. Ама да знаеш еден ден ке ме снема. Без предупредување. Ке заминам во индија. Или јамајка. Или во пичку симајчина. Ќе купам 5 кокошки и ќе садам марихуана. Знам дека ке ме побараш еден ден. Знам дека еден ден ти ќе заминиш далеку од овој проклет град кој тебе ти носи лоши спомени.
– не сакам да те изгубам.
– не сакаш ни да ме имаш. 
Пред да ме снема од тука и од твојот живот, ќе ти испеам една песна. Ќе ти донесам 10 луѓе пред куќа доинструменти и ќе ти ја испеам i am your late night evening prostitute на цел глас. Нека ме слушни мајкати. Нека ме слушнат сите комшии. И полиција нека дојди ако сака…

Leave a Reply

