Грешници


-ало?
-хеј.
– жива си?
– уште дишам. Ти?
– онака. Преживувам. Ко и секогаш. Ме знаеш мене, секогаш на работ на смртта.
– не биди глуп. Не зборвај за смрт.
– нема лошо во тоа да зборуваш за смрт. Секогаш треба да си спремен за неа.
– млади сме. Рано е.
– ех млади. Се осеќам постар од тоа шо сум.
***************************
– знајш шо не можам да разберам?
– што?
– што сме ние?
– како мислиш?
– па онака. Не сме другари, се знајме кратко време и се гледаме ретко, не сме дечко и девојка, не сме френдс вит бенефитс. Се бараме само ко ке имаме потреба емоционално да се испразниме.
– ништо не сме. Нашево нема име.
– сакаш да му дадеме?
**************************
– кога ке признаеме дека грешиме?
– за кое грешење?
– кога јас ке признаам дека е грешка шо те сакам а ти дека е грешка шо не ми кажуваш дека ме сакаш?
– не знам.
– мораме да си признаеме дека грешиме. Не заслужуваш да те сакам.
– не заслужуваш ни ти јас да не те сакам.

****************************

-зошто имаш такво име?
– не знам. Убаво е. Ретко е. 
– да знам ама поубо ке беше Жаклин да се викаше. Жаклин а понекогаш со А. 

– немормален си. 
– озбилен сум. Да се викаше Жаклин, ќе ти ја испеев под прозор Жаклина љубов моја од Цане Николовски. 
– уште се прашуваш зошто не ти кажувам дека те сакам?
– секој ден. 
– е заради ова. Ако тикажам, сите овие глупости ќе ги напрајш. 
– ако де. Не ми е проблем да се глупирам за тебе.

Leave a Reply

