Телефонски разговор без смисол.


– Ало.
-Да.
-Како си?
-добро. Кој е таму?
-Слушај сега:Било кој и било што може да те замени,
но нема љубов која може да те промени.
– Кој е таму?
-Сега знам, Скопје е само начин на кој ќе умреме.
И после сите промени, се ќе биде прекрасно,
а јас глуп, како и секогаш.
-Ало! кој е таму?
-Јас стварно немам потреба да спијам со тебе.
Таа добро знае дека мразам што сум овде
и дека несакам да пијам повеќе.
– кој си ти?
-Ако останам да бидам уште една
красна ѕвезда на нејзиното темно небо.
Ако сум преблизу, и јас ќе се заљубам
во својот бол, својот бол, својот бол
и ќе исчезнам во скопските магли.
– кажи ми.. те молам зошто ми го правиш ова?
-Ќе исчезнам и нема да се вратам никогаш.
– па подобро и да не се вратиш. Шо ке ти сум ваква, никаква? ЗОшто би ме сакал ваква и би бил покрај мене. Само кажи ми, ме познаваш?
– Не. Не те познавам. Го свртив твојот број случајно.
-Хах.. Таква е мојата среќа. Никаква.
– зошто никаква? Еве од толку многу девојки, тебе ти заѕвонив и ти испеав песна.
– Песна што е баш за такви како мене.. Не заслужувам јас песна..
-Заслужуваш само сеуште не се нашол човекот шо ке ти ја испее. Ако сум јас тој, тогаш јас веќе ти испеав песна и на тебе е редот да ме побараш. АКо не сум, тогаш очекувај некој друг да ти се јави..Збогум..
– Чекај..
********************************
-Ало.
-Да.
-Како си?
-Супер. ти?
-и јас сум супер.
– Извини ама не можам да се сетам која си и од каде го имаш мојот број.
-Знам дека поминам многу време ама се сеќаваш ли кога ми се јави и ми испеа песна.
-Тоа беше пред 3 години.
-Знам.
-Што ти текна сега да ме побараш?
– Бев на концерт на Архангел. Ја слушнав песната и сфатив дека никогаш не успеав вистински да ти се заблагодарам. Знаеш ли колку ни е приказнава за никаде?
– не знам.
-многу е за никаде. Ми се јави сред ноќ и ми испеа песна без да ме познаваш која сум и каква сум, после 3 години јас ти се јавувам за да ти се заблагодарам.
-Стварно е за никаде приказната. Баш како нас..
– да, баш како нас.. и ние сме за никаде..

Тхе енд..

Leave a Reply

