Серенада во 5 наутро.


-Еј да не спиеш?
-Шо ти е тебе? 5 саат е.
-Ако де.
-Шо сакаш?
-Тебе.
-Ај не биди глуп, остај ме да спијам.
-Не сакам.
-ке ти исклучам.
-Нема. Знајш кај сум?
-не.
-Кај тебе пред врата.
-стварно?
-Да. излези малку…
– Не си нормален..
*****************************
-дојди да играме.
-5 саат е будало..
-Ми е гајле.
-Не пуштај толку гласна музика.
Ке се бунат комшиите.
-баш ме боли.
-Оди лечи се бе.
– Чекај бе. Не си оди толку брзо.
-Оди легни си. Знам дека си пијан. Ке викнат полиција комшиите.
*****************************
-Добра вечер.
-Здраво.
-Шо прајш тука?
-играм на музиката.
-Си пиел или си пушел? Лична карта имаш?
-Имам. За воља на вистината не сум пиел.ниту сум пушел. Чист сум 2 месеци од тие работи, господине униформа.
-Не се прај паметен. Зошто се дериш?
-Заради онаа шо ѕирка од прозорот.
******************************
-Зошто те прибраја тебе?
– пеев на сред улица. тебе?
-Јас сум невин. Онака ме собраја.
– исто и мене. Му се бендисав како пеам..
-ке не пуштат за брзо.
-Сакаш да не држат тука и утре?
-Како мислиш?
-Ај ке пејме заедно. Ја знаеш Вољела ме ниједна?
– Да. Пејме на 3..4…
*************************
-Добар ден.
-Добар ден.
-Дојдов да прашам за дечкото шо го собравте утрово. Што пееше на улица.
-Тука е. Си најде цимер за пеење.
-Кога ке го пуштите?
-За 2 саати. не се секирај. Ке биди слободен вечерва повторно да ти пеј..

Тхе енд.

Leave a Reply

