За еден сон, недосонуван.


За еден сон, недосонуван…

– да не спиеше?
-не.
-спремај се, има воз за пола саат.
– воз за каде?
– не знам. Гарант има за некаде. Ке го фатиме и ке избегаме од тука
– не си нормален. Сигурен си за ова?
– не.
– па тогаш?
– тогаш ке одиме. Ке ни биди поубо таму.
-како знајш дека ке ни биди поубо?
– не знам.
– тогаш како можи да заминиме?
– така лесно, ке заминиме. Не знам кај ке одиме. Во то е забавата.
– тогаш да одиме.
****************
– добро вечер. Што олку касно во возов?
– никогаш не е касно.
– убо зборваш а карти имате?
– не. Не зедовме пошо не знаевме каде ке одиме.
-како така не знајте кај ке одите?
-ете така не знајме. Ни текна и заминавме.
-ама мора да имате некоја дестинација.
– некаде ке стигниме.
-каде е тоа некаде?
– најверојатно некоја станица.
– каде е таа станица? Момче, не си играј со мене.
– не знам кај е. По пат ке ни текни.
*******************
– возот почнува да кочи. Ај да слезиме тука.
– кај е ова? Не гледам светла од куќи.
– подобро. Ке бидиме сами без да знајме кај сме.
– сред планина сме ненормален.
– ми е гајле. Јас слегувам.
– нема да ме оставиш сама.
– нема да ме оставиш ни ти сам. Слегуваме тука.
– знаев дека не требаше да дојдам.
– ама сепак дојде.
– зато шо не знаев дека ке слезиме сред планина.
– не знаев ни јас кај ке слезиме.
– е па зошто овде?
– зошто да не? Никој не слегува тука.
– затоа што никој не живее тука ете затоа.
– е па вечерва ние ке живееме тука.
**********************
– гледаш? Ако не дојдеше со мене, немаше да видиш вакво изгрејсонце.
– ако не дојдев, спиев дома.
– и ке ја пропуштеше убавинава.
– знајш зошто ми е убаво сега?
– зато што не си видела поубо изгрејсонце?
– зато шо таков лудак ко тебе е покрај мене.
– не сум луд, само одбивам да бидам нормален.
– то е истото.
– не, не е. Луд сум по тебе а правам ненормални работи. Во то е разликата.

Сонот ке продолжи.. Некогаш..

Leave a Reply

